«Ақмола обласы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі «Қараменді батыр  ауылының жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі  
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Караменды батыра отдела образования по Целиноградскому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

 

https://www.instagram.com/karamendi_batyr_mektebi/

 

 https://www.facebook.com/profile.php?id=100044536393126

Қараменді Батыр Негізгі Мектебі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

1 сынып оқушыларының мектепке бейімделуі

Бірінші сынып оқушысын мектепке бейімдеу бойынша ата-аналарға ұсыныстар

Жақында сіздің балаңыз өте кішкентай болды және үнемі ересек адамның қолдауы мен қорғауына мұқтаж болды. Сіздің көмегіңізбен ол алғашқы қадамдарды игерді, өзін-өзі күту және қоғамдағы мінез-құлықтың қарапайым дағдыларын алды. Ол қуана-қуана питомникке барып, өзі үшін жаңа командаға оңай кірді. Бірақ жылдар тез өтіп, балабақшадағы бітіру кешінің артында.

Міне, бала мектеп табалдырығында…

"Мектепке қабылдау" әр баланың өміріндегі қиын кезең, өйткені оның бүкіл өмір салты мен іс-әрекеті қайта құрылады. Дұрыс ұйымдастырылған оқу процесі балалардың мектеп талаптарына бейімделу кезеңін жеңілдетеді және қысқартады.
"Бейімделу" ұғымы латынның "adaptare" сөзінен шыққан және дене жасушаларының қоршаған орта жағдайларына бейімделуін білдіреді. Біздің сұрағымызға қолданылады, бұл жеке тұлғаны әлеуметтендіру, жаңа режимге бейімделу процесі.

Баланы мектепке бейімдеу-бұл дененің барлық жүйелерінің айтарлықтай шиеленісімен байланысты өте ұзақ процесс. Бала мектепте шынымен ыңғайлы болу үшін күн емес, апта қажет емес. Баланың денесі өзгерістерге, жаңа факторларға бейімделіп, бейімделу реакцияларының жүйесін жұмылдырады.
Бақылаулар мектепке салыстырмалы түрде тұрақты бейімделу 5-6-шы оқу аптасында болатындығын көрсетеді.

Баланың қолайлы психологиялық бейімделуінің негізгі көрсеткіштері: барабар мінез-құлықты қалыптастыру, студенттермен, мұғаліммен байланыс орнату, оқу іс-әрекетінің дағдыларын игеру.

Мұғалімдердің, мұғалімдердің, ата-аналардың, дәрігерлердің және мектеп психологының бірлескен күш-жігері баланың мектепке бейімделу қаупін және оқу қиындықтарын төмендетуі мүмкін.


Бірінші сынып оқушыларының бейімделу кезеңіндегі ата-аналарға кеңестер


1. Балада оның оқушы болуға деген ұмтылысын қолдаңыз. Сіздің мектеп істеріне және оның алаңдаушылығына деген шынайы қызығушылығыңыз, оның алғашқы жетістіктері мен мүмкін болатын қиындықтарға байыпты қарауыңыз бірінші сынып оқушысына оның жаңа ұстанымы мен қызметінің маңыздылығын растауға көмектеседі.

2. Баламен мектепте кездескен ережелер мен нормаларды талқылаңыз. Олардың қажеттілігі мен орындылығын түсіндіріңіз.

3. Сіздің балаңыз мектепке оқуға келді. Адам оқыған кезде, ол бірден жұмыс істемеуі мүмкін, бұл табиғи нәрсе. Баланың қателікке құқығы бар.


4. Бірінші сынып оқушысымен бірге күн тәртібін жасаңыз, оның сақталуын қадағалаңыз.

5. Оқу дағдыларын игерудің бастапқы кезеңінде балада болуы мүмкін қиындықтарды жіберіп алмаңыз. Егер бірінші сынып оқушысында, мысалы, сөйлеу терапиясы проблемалары болса, оларды оқудың бірінші жылында жеңуге тырысыңыз.

6. Студенттер жетем деген талпынысты табысқа жету. Әр жұмыста оны мадақтауға болатын нәрсені табыңыз. Есіңізде болсын, мадақтау және эмоционалды қолдау ("жақсы!", "Сіз өте жақсы жасадыңыз!") адамның зияткерлік жетістіктерін айтарлықтай арттыруға қабілетті. Егер сіз одан сабырлы және сенімді адамның өсуін қаласаңыз, оны мадақтаңыз. Қолдау, дәптердегі екі және кір үшін ұрламаңыз. Мұның бәрі сіздің балаңыздың өзіне деген сенімін жоғалтатын шексіз қорлау мен жазамен салыстырғанда ұсақ-түйек.


7. Егер сіз баланың мінез-құлқына, оның оқу істеріне қатысты бір нәрсе туралы алаңдасаңыз, мұғалімнен немесе мектеп психологынан кеңес пен кеңес алуға болады.

8. Мектепке барғаннан кейін сіздің балаңыздың өмірінде сізден гөрі беделді адам пайда болды. Бұл мұғалім. Бірінші сынып оқушысының мұғалім туралы пікірін құрметтеңіз.


9. Оқу - бұл қиын және жауапты жұмыс. Мектепке қабылдау баланың өмірін айтарлықтай өзгертеді, бірақ оны әртүрліліктен, қуаныштан, ойыннан айырмауы керек. Бірінші сынып оқушысы ойын сабақтарына жеткілікті уақыт бөлуі керек.


10. Ешқашан баланы бір уақытта бірінші сыныпқа және қандай да бір бөлімге немесе шеңберге жібермеңіз. Мектеп өмірінің басталуы 6-7 жастағы балалар үшін ауыр стресс болып саналады. Егер бала серуендеуге, демалуға, асықпай сабақ алуға мүмкіндігі болмаса, денсаулығына байланысты проблемалар туындауы мүмкін, невроз басталуы мүмкін. Сондықтан, егер музыка мен спортпен шұғылдану сіздің балаңызды тәрбиелеудің қажетті бөлігі болып көрінсе, оны оқу басталардан бір жыл бұрын немесе екінші сыныптан бастап бастаңыз.


11. Есіңізде болсын, бала 10-15 минуттан аспайды. Сондықтан, сіз онымен сабақ өткізген кезде, әр 10-15 минут сайын үзіліс жасап,балаға физикалық релаксация беру керек. Сіз одан 10 рет секіруді, жүгіруді немесе бірнеше минут музыкамен билеуді сұрай аласыз.

Ұсыныс тапсырмаларын орындауды бастау, егер бар болса, хаттан жақсы. Жазбаша тапсырмаларды ауызша тапсырмалармен ауыстыруға болады. Сабақтың жалпы ұзақтығы бір сағаттан аспауы керек.


12. Компьютер, теледидар және үлкен визуалды жүктемені қажет ететін кез — келген сабақтар күніне бір сағаттан аспауы керек-дейді әлемнің барлық елдеріндегі офтальмологтар мен невропатологтар.

Жаңартылған күні: 07.09.2021 17:30
Құрылған күні: 07.09.2021 17:30

Текст