«Ақмола обласы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі «Қараменді батыр  ауылының жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі  
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Караменды батыра отдела образования по Целиноградскому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

 

https://www.instagram.com/karamendi_batyr_mektebi/

 

 https://www.facebook.com/profile.php?id=100044536393126

Қараменді Батыр Негізгі Мектебі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тәрбие жұмысын талдау

/public/files/2022/5/28/280522_122127_analiz-vr-za-4-chetverty.pdf

Қарамеңді батыр ауылындағы ЖМ тәрбие жұмысы "Рухани жаңғыру" бағдарламасын жүзеге асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздеріне сәйкес жүргізіледі.

Тәрбиенің мақсаты: рухани байлықты, моральдық тазалықты, дене жетілуін, бәсекеге қабілеттілікті, прагматизмді, ұлттық бірегейлікті, білімге табынуды, эволюцияны және сананың ашылуын үйлестіретін, әлеуметтік рөлдер жүйесін толық орындауға, ХХІ ғасырға лайықты адам өмірін құруға дайын және қабілетті жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаны тәрбиелеу. Әрбір педагогикалық ұжым өз қызметінде мақсатқа назар аудара отырып, оны өзінің шарттары мен мүмкіндіктеріне қарай нақтылауы керек.

Тәрбие міндеттері:

1) ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға, дамытуға және қалыптастыруға бағытталған сапалы білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау;

2) тұлғаның шығармашылық, рухани және физикалық мүмкіндіктерін дамыту, адамгершілік пен салауатты өмір салтының берік негіздерін қалыптастыру, даралықты, сыни ойлауды және функционалдық сауаттылықты (компьютерлік, цифрлық, математикалық, жаратылыстану-ғылыми, оқу сауаттылығы), проблемаларды өз бетінше шешу қабілеттерін дамыту үшін жағдайлар жасау арқылы зияткерлікті байыту;

3) азаматтыққа және патриотизмге, өз Отаны - Қазақстан Республикасына сүйіспеншілікке, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, халық дәстүрлерін қастерлеуге, Конституцияға қайшы және қоғамға қарсы кез келген көріністерге төзбеуге тәрбиелеу;

4) елдің қоғамдық-саяси, экономикалық және мәдени өміріне қатысу қажеттілігін, жеке адамның өз құқықтары мен міндеттеріне саналы көзқарасын қалыптастыру;

5) отандық және әлемдік мәдениеттің жетістіктеріне баулу; қазақ және басқа да этностар мен Қазақстанның этностық топтарының тарихын, әдет-ғұрыптары мен дәстүрлерін зерделеу; мемлекеттік, орыс, шет тілдерін меңгеру;

6) ата-аналардың балаларды тәрбиелеудегі психологиялық-педагогикалық құзыреттілігі мен жауапкершілігін арттыру, жастарды салауатты отбасы құруға, отбасы институтын нығайтуға саналы қатысуға дайындау;

7) әлеуметтік маңызы бар балалар, отбасы және ата-ана бастамаларын, балалар қоғамдық бірлестіктерінің қызметін дамыту және қолдау;

8) тұлғаның экономикалық ойлауын және кәсіби қалыптасуы мен өзін-өзі жүзеге асыруға саналы көзқарасын; табиғатты сақтаудағы белсенді азаматтық ұстанымды; экологиялық сауаттылық пен мәдениетті дамыту;

9) балаларды тәрбиелеуде жалпы және қосымша білім беру жүйесінің рөлін арттыру, сондай-ақ дене шынықтыру және спорт, мәдениет саласындағы ұйымдар қызметінің тиімділігін арттыру;

10) балаларды тәрбиелеу саласындағы ғылыми зерттеулердің сапасын арттыру;

11) балалардың ақпараттық қауіпсіздік деңгейін арттыру болып табылады.

Сынып жетекшілерінің, кітапханашының, тәлімгердің және психологтың тәрбие жұмысы мектеп директоры бекіткен жоспар бойынша жүргізілді және директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарының бақылауында болды. Әр сынып жетекшісі тәрбие жұмысының бірыңғай бағыттары бойынша сынып сағаттары мен тәрбиелік әңгімелер өткізді. Кезекші мұғалімдер мен сынып жетекшілері күн сайын оқушылардың сыртқы келбетін тексерді. Міндетті мектеп формасына қойылатын талаптар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 14 қаңтардағы № 26 бұйрығымен бекітілген талаптар негізінде Қарамеңді батыр ауылындағы жалпы білім беретін мектептің Жарғысында жазылған. Бірыңғай мектеп формасына қойылатын талаптар туралы ақпарат "мектеп жарғысы" стендінде, мектептің ресми сайтында және әлеуметтік желілерінде орналастырылған. Бірыңғай форманың арқасында мектепте оқытудың зайырлы сипаты жүзеге асырылады, студенттер арасындағы әлеуметтік, мүліктік және басқа да айырмашылықтардың белгілері жойылады.

4 тоқсанда өткізілген іс-шаралар туралы ақпарат Instagram және Facebook әлеуметтік желілерінде және мектеп сайтында көрсетілген.

Төртінші тоқсанда көптеген мектеп жарыстары өткізілді, олардың нәтижелері мектептің әлеуметтік желілерінде жарияланды. Оқу жылы аяқталғаннан кейін ынталандыру және ынталандыру мақсатында іс-шараларға белсенді қатысатын оқушылар грамоталармен марапатталды.

ВР бойынша мектепішілік бақылау білім беру процесінің оң жақтарын да, кемшіліктерді де анықтауға мүмкіндік берді. Жыл бойы рейдтер жүргізу кезінде кітаптар, дәптерлер, мектеп формалары бойынша оқушылар арасында бұзушылықтар анықталды, сынып жетекшілеріне оларды жою бойынша ұсыныстар берілді. Тәртіпті бұзатын және деструктивті мінез-құлыққа бейім жоғары сынып оқушыларымен өздерінің тиімділігін көрсеткен тәрбиелік әңгімелер өткізілді. Қиындықтарға тап болған сынып жетекшілеріне әдістемелік көмек көрсетілді. Тәрбие жұмысының қорытындысына сүйене отырып, келесі жылы:

Ашық сынып сағаттарының өткізілуін және олардың өзара қатысуын жүйелеу.
"Жас Ұлан"балалар бірлестігінің жұмысына жаңа формаларды енгізу.
Сынып жетекшілерінің оқу бағдарламаларының сапалы орындалуын бақылау.
Жалпы мектептік іс-шараларды дайындау және ұйымдастыру үшін сынып жетекшілерінің ішінен жауапты тұлғаларды тағайындау және кесте құру.
Балалар ұжымымен педагогикалық тәжірибені тарату үшін сынып жетекшілері арасында тренингтер мен мастер-кластар ұйымдастыру.
Ата-аналарды жалпымектептік және сыныптық іс-шараларға қатысуға, кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылықтарының алдын алу жөніндегі жұмысқа тарту.
Құқық бұзушылыққа бейім оқушыларға, қиын өмірлік жағдайдағы отбасыларға бақылауды күшейту.
Тәрбие жұмысын қорытындылай келе, мектептің педагогикалық ұжымы белгіленген жоспарларды сәтті жүзеге асыруға және оған қойылған міндеттерді шешуге ұмтылатындығын, 2021-2022 оқу жылындағы сынып жетекшілерінің мектеп әдістемелік бірлестігінің жұмысын қанағаттанарлық деп санауға болатындығын атап өткен жөн.

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Никитина Юлия Александровна

Жаңартылған күні: 18.03.2022 18:37
Құрылған күні: 28.05.2022 12:24

Текст