«Ақмола обласы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі «Қараменді батыр  ауылының жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі  
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Караменды батыра отдела образования по Целиноградскому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

 

 

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Кәсіптік бейімделу

1 ақпанда " қайда оқуға бару керек?" Мамандық таңдау-адамның кейінгі өмір жолын анықтайтын маңызды сәттердің бірі. Сұрақ " кім болу керек?"және" Қайда оқуға бару керек?"ерте ме, кеш пе, әр жас жігіт өзіне сұрақ қояды. Кәсіби өзін - өзі анықтау-мектеп оқушыларының өміріндегі маңызды кезең. Мектеп кітапханашысы: Дубицкая Н. А.

2023 жылғы 2 ақпанда Жаңаесіл ауылының агротехникалық колледжінде Целиноград ауданы мектептері директорларының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарларының семинары өткізілді, семинардың басында Целиноград ауданы білім бөлімінің әдіскері А. А. Қабыкенова сөз сөйлеп, келу мақсатын түсіндірді. Қараөткел ауылының тарих пәні мұғалімі Съезхан Нұршаш мектеп формасын киюді сақтау бойынша профилактикалық әңгіме өткізді, "Неге мектепте хиджаб киюге болмайды?". Семинар өткізілгеннен кейін колледжде "Ашық есік күні" ұйымдастырылып, 9 сынып оқушыларын бітіруші мамандықтармен таныстырды. Күні бойы колледж, жатақхана, асхана бойынша экскурсия өткізілді, коктейльдер мен десерттер дайындау бойынша мастер-класс көрсетілді. Мектеп оқушылары таңданып, экскурсия соңында Мамандық таңдау туралы шешім қабылдады.

Қарамеңді батыр ауылындағы орта мектепте іс-шаралар кәсіптік бағдар беру жоспары бойынша жүргізіледі.

Кәсіптік бағдар беру жұмысының міндеттері:

1. Оқушыларға кәсіби өзін-өзі анықтауды шешуге көмек көрсету;

2. Құндылық бағдарларын, қабілеттері мен мүмкіндіктерін, өмірлік жоспарлары мен перспективаларын ескере отырып, мамандықтарды дербес және саналы таңдауды қалыптастыруға жәрдемдесу.

Оқушылармен және олардың ата-аналарымен жұмыстың негізгі бағыттары:

Оқушыларды кәсіптер, оларды алу жолдары, жұмысқа орналастыру мүмкіндіктері туралы хабардар ету, еңбек нарығында сұранысқа ие мамандықтарды (техникалық, ауыл шаруашылығы мамандықтары)басымдықта насихаттау;

Мамандардың қатысуымен және оқушылардың кәсіби маңызды қасиеттерін диагностикалаудың заманауи әдістері мен құралдарын қолдана отырып зерттеу;

Педагог-психологтың қатысуымен ұжымдық және жеке, оқушыларға мамандық таңдау мәселелері бойынша кеңес беру;

Кәсіптермен және еңбекті ұйымдастырумен танысу мақсатында кәсіпорындарға экскурсиялар ұйымдастыру;

 

  

Қыркүйек айында мектеп әкімшілігі педагогикалық кеңесте кәсіптік бағдар беру жұмысының негізгі бағыттарын, негізгі іс-шараларды анықтады, 9-сыныптың сынып жетекшілері білім алушылармен кәсіптік бағдар беру жұмысын жоспарлау бойынша ұсыныстар алды. Оқушылармен жұмыс жасау кезінде жас ерекшеліктері, тұлғаның жеке даму ерекшеліктері, мамандық таңдаудағы қызығушылықтар мен бейімділіктер ескеріледі. Сондықтан, қойылған мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу үшін кәсіптік бағдар беру бойынша жұмыстың әртүрлі нысандары пайдаланылды. Мектеп психологы "балалардың кәсіби өзін-өзі анықтаудағы отбасының рөлі" атты ата-аналар жиналысын өткізді, олар кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелері бойынша психологиялық құзыреттілікті арттыруға, оқушылардың оқу бейінін таңдауға көзқарасын анықтау мақсатында ата-аналарға сауалнама жүргізуге, кәсіби таңдау бойынша оқушыларға жеке кеңес беруге бағытталған. Бұрышты кәсіптік бағдарлау бойынша жаңарту үнемі жүргізіледі, оның көмегімен оқушылар Қазақстанда сұранысқа ие мамандықтар туралы көбірек ақпарат алады, колледждерге түсу үшін материалдармен танысады. Жұмыс жоспарына сәйкес 9 сынып жетекшілері "Менің болашақ мамандығым" атты тақырыптық сынып сағаттарын өткізді, балалар ата-аналарының мамандықтары туралы айтып, өздерінің кәсіби даму картасын жасады. Кәсіби бағдар бойынша сынып сағаттарында кәсіби қызығушылықтар анықталды, кәсіби өзін-өзі анықтауға көмек көрсетілді, кәсіби қызметтің бағыттары мен түрлері туралы идеялар қалыптастырылды, жеке өзін-өзі анықтауға және өзін-өзі тануға көмек көрсетілді. Оқушыларға болашақ мамандықты таңдауға пән мұғалімдері де көмектеседі, мектеп бағдарламасындағы "мамандықтар" тақырыбы оқушыларға қиын таңдауды тереңірек түсінуге және өз әлеуетін ашуға мүмкіндік береді. Орыс тілі сабағында мұғалім Т. п. Абилова 9 "Б" сыныбында оқушылар "мен Кім болғым келеді?». Сабақта " адам.Қоғам.Құқық " пәні мұғалімдері Ж.Ш. Едрес оқушылар қоғамға қажетті және қазіргі уақытта Қазақстанда сұранысқа ие мамандықтар кестесін жасады. "Қыз Жібек" үйірмесінің сабақтарында мектеп психологы және жоғары Вожатый үнемі рөлдік кәсіптік бағдарлау ойындары өткізіледі: "менің бірінші жұмысым", "мен өз өмірімнен нені қалаймын", "қалай табысты ересек болу керек", олар тренинг түрінде оқушыларды кәсіптер әлемімен таныстырады, soft-skills дағдыларын дамытады, құқықтық білімдермен таныстырады жұмысқа орналастыру саласында кәмелетке толмағандарды қорғауға бағытталған. Кәсіптік бағдарлау бойынша әзірленген жұмыс жоспарын, қойылған міндеттерді кезең-кезеңімен іске асыру, кәсіптік бағдарлау жұмысында әртүрлі нысандар мен әдістерді қолдану өзінің тиімділігін көрсетеді.
 
ҚазККА-ның кәсіби бағдар беру қызметі М.Тынышпаева Нұр-сұлтан қаласы 9 сынып оқушыларымен таныстыру әңгімесін өткізіп, болашақ мектеп түлектері үшін колледжге түсу туралы маңызды ақпаратты айтты.

  

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 06.03.2020 13:03
Құрылған күні: 23.02.2023 23:44

Текст